BIK 2019 - Att stå upp för ALLA

 
Hej på er.
Ny vecka, alla helgens känslor, människor och fantastiska möten sitter i än - De ger mig en stark känsla av hopp, meningsfullhet och enormt mycket stolthet, stolthet över min älskade Julle som är så förnufftig, trygg, modig och klok - Tänk att jag fick äran att bli hans mamma.
Skåneidrottens barnidrotts konvent i söndags var en succe och både jag och Julle är väldigt glada över att vi fick vara med. Det är lätt att fastna i det som är dåligt, tråkigt och ledsamt men vi väljer att se framåt.
Att vi nu kan förändra för någon annan, att vi genom en dåligt erfarenhet kan sprida både insikter, kunskap och medvetenhet.
 
Denna veckan kommer vi att föreläsa på Transammansdagen i Stockholm. Transammansdagen är för transpersoner och deras anhöriga och vi kan varmt rekommendera att besöka det.
För mer information om transammansdagen och andra aktiviteter kan man besöka transammans.se
 
Tack för alla fina mail, förfrågningar och hejarrop! Jag håller på att planera för en träff och intresseanmälan görs via mail där det också ges mer information. [email protected]
Ha en underbar tisdag!
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Hej !Jag är ensam mor med en unga vuxna son.Vi bo i Burlöv..När jag läst här den artikel känd jag igen den situation i min son liv..ibland bli jätte svårt att klara vardags om känsla saker om skön. Våga berätta eller inte? Ja nejj komplicerad upplevelsen det är inte lätt til vissa andra ögon!

Kommentera här: