Kalla Fakta #utanförlaget

Godmorgon världen.
Idag sänds Kalla fakta och imorgon medverkar vi o tv4 nyhetsmorgon. 
Det är en dag som jag tänkt på länge, en skräckblandad förtjusan.
Det har varit en lång resa sedan i sommras med mycket känslor, jag är enormt tacksam över mina underbara vänne - min och barnens andra familj, mina föräldrar, syskon också min Skatt som stöttat, tröstat, peppat och hejat - utan er hade kampen varit tuffare. 
Julle är stark, den sarkaste killen jag vet! Han är modig och trygg i sig själv och han har ett hjärta av guld- Han kommer att förändra, det vet jag
 
Jag funderade länge på och väl på om vi skulle vara med, jag funderade sedan lite till, rannsakade och bollade med vänner och även juridiskt kunniga. 
Jag tog ett beslut som jag känner mig trygg i.
Jag har aldrig och kommer aldrig att vara en människa som tänker på eller tar in vad andra tycker eller tänker om mig, varken som kvinna, mamma eller människa men, jag tänker på mina barn, är medveten om omgivning och vill i förväg kunna se möjliga hinder och motgångar, något som inte alltid är så lätt.
 
På väg till Sthlm fylls jag med värme och kärlek. 
Alla fina meddelanden och glada tillrop.
Att bli behandlad illa eller att bli diskriminerad, det ska ingen tillåta sig att bli!
 
Följ oss gärna på Instagram och dela bloggen 
@bloggenminsonjulia 
</div

Kommentarer:

1 Anonym:

Tack tack tack för att ni är så underbara !
Min son är homosexuell , jag har behövt stödja och försvara honom många gånger
Många kramar till er!! Ge inte upp! Vi är många ! ❤️

2 Anonym:

Så mycket kärlek till Er ❤❤❤

Svar: Tack!
Välkommen till Stjärnfamiljen

Kommentera här: